czwartek, 24 stycznia 2013

Mieszkanie(c) na luzie






Od  niecałych trzech miesięcy piszę bloga. Jest to zupełnie nowe doświadczenie, będące ujściem mojej pasji. Fascynują mnie wnętrza, sztuka, moda i ciekawe aranżację. W poszukiwaniu inspiracji, zaczęłam docierać do wielu nieznanych mi dotąd źródeł: setki, a nawet tysiące publikacji, zdjęć, blogów, wydarzeń, aplikacji. Interesuje mnie zwyczajnie zbyt wiele i ciągle chcę odkrywać coś nowego! 

Ale wiem, już co lubię najbardziej! I to już duży postęp ;-) Pośród swojej selekcji wykonałam sobie jeszcze jedną selekcję. Fascynują mnie powierzchnie "zamieszkane", na luzie, które już na pierwszy rzut oka zdradzają osobowość i styl życia osób, w nich przebywających. Bez zadęcia i ślepej pogoni za chwilowymi trendami. Po drugie, tak jak w przypadku mody, tak i wnętrz sprawdza się to, że  nie trzeba zawsze wydać fortuny aby "wyglądało" i dobrze się używało. Trzeba natomiast trochę pokombinować, dodać oryginalne akcesoria i voilà !

Nowojorski neo grunge

Ilekroć usłyszę „mieszkaniec Manhattanu” włącza mi się stereotypowe myślenie – drapacz chmur, nowoczesny design, 44 piętro, makler, biznesmen, piąta aleja, biały kołnierzyk. Halo? A gdzie nowojorska bohema? Soho,TriBeCa, inne sąsiedztwa: NoLita, Mała Italia? To one wyznaczają trendy!

Matt Creed to artysta, aktor, producent, w nocy DJ realizujący się za deckami. Jest reprezentantem tak zwanego mieszkańca na luzie. Mieszka w małej, bardzo modnej dzielnicy NoLita, słynącej ze swobody, pysznego jedzenia i kawy. Okolica łączy wyrafinowany urok butików znanych projektantów i proste przyjemności obserwatorów życia ulicznego, zasiadających na progach swoich mieszkań. To jedna z tych części miasta, po której chce się spacerować, a czas płynie wolniej. Wąskie uliczki, przytulne kafejki, stare kamienice. New York, New York! Mówi się, że bajka z rzeczywistością przenikają się tu wzajemnie, a każdy chodnik to wybieg dla modelek.

 Wchodźcie! normalnie czy przeciwpożarowymi?
 
 
Już na miejscu.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
zdjęcia: theselby.com, youngnapark.com, google.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz