piątek, 14 grudnia 2012

For Cat Lovers Only!

Kotolubna


W czasach szkolnych mieszkał ze mną kot. To był trochę taki kot dziwak, do którego przyzwyczaiłam się jednak ogromnie. Szanowałam jego niezrozumiałe zwyczaje, posłusznie podawałam przysmaki i usuwałam się tak, aby mógł spać w spokoju. Inaczej się nie da i wszyscy posiadacze o tym wiedzą. Prawdą jest, że to człowiek jest zakładnikiem kota, a nie odwrotnie. I tak jest fajnie. Obecnie nie mam kocurów, lecz nad wyraz często z nimi obcuję. Policzyłam, że w mojej najbliższej rodzinie jest siedem a u przyjaciół cztery. Co ciekawe, widać trend rosnący (ostatnio dołączył rasowy, rudy – Maine Coon u Agi i Daniela).
Dla wszystkich fanów trochę kociego designu - w sam raz pod choinkę!





Kocie proszę zaświeć światło 










Na biurko i na ścianę










Design dla kota




Wybierz swojego kota!




foto: www.piterest.com, www.casamania.it, www.domestic.fr, www.ceneo.pl

inne fajne posty również na blogu www.domosfera.pl 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz