piątek, 14 grudnia 2012

Twórczy mix w hotelu

Pozwoliłam sobie na prezent dla samej siebie. Dla ducha i ciała. Pomysł i realizacja. 

Pojechalismy "przyjemnościowo" do Berlina. To miasto przyciąga mnie jak magnes! Tak się składa, że od trzech lat Berlin odwiedzam zawsze o tej samej porze roku - listopad lub grudzień. Przyciąga mnie bożonarodzeniowy jarmark, świąteczna atmosfera i wielokulturowość miasta. Nie byłam na zakupach. Pojechałam pomieszkać i spędzić czas inaczej. Ponieważ pomysł narodził się kilka dni przed wyjazdem, zaczęłam organizować nocleg. Bardzo chciałam trafić do miejsca już mi znanego i dość ujmującego - Michelbergerhotel. Niestety sezon turystyczny w pełni i miejsc w hotelu brak! Cóż - zadowoliłam się innym miejscem do spania.

Hotel Michelberger (obiekt "polowania") - to trzygwiazdkowiec z 2009 roku, rodzinny, butikowy – nie sieciówka. Wszystko w stylu twórczej mieszanki, która skrywa w sobie wiele niespodzianek (w budynku hotelu była dawniej fabryka). Mieści się w na Warschauerstrasse nad rzeką, blisko metra, którym można podróżować po całym Berlinie. Obecnie dysponuje 119 pokojami, które można wybrać oczywiście w zależności od preferencji. Jest mały pokój typu „Cosy”- przytulny dla singla lub pary, jest „Loft”- dwupoziomowiec z bardzo wysokim sufitem i ogromnym łóżkiem na górze. Znajdzie się również coś dla ekip lub rodzin – „Band” z 4 lub 5 pojedynczymi łóżkami (nawet piętrowymi). Największym lokum jest „Big One” mieszczący do 8 osób! Najnowszymi "izbami" są cztery pokoje luksusowe. Każdy znajdzie więc coś dla siebie.

Hotel otworzył 31-letni Tom Michelberger wraz z przyjaciółmi. Zrealizowano pojekt architektoniczny Wernera Aisslingera. Jak dla mnie miejsce z super charyzmą, humorem, pełne kreatywnych rozwiązań. Każdy zakątek zdaje się być przemyślany. Poznajcie sami!!!







Pokoje
















Część wspólna (restauracja, hall, bar)









Więcej informacji na stronie hotelu, rezerwacja i ceny na portalach rezerwacyjnych

Adres hotelu:
Warschauer Str. 39-40, Friedrichshain, 10243 Berlin
 zdjęcia: www.michelbergerhotel.com, www.aisslinger.de

inne fajne posty również na blogu www.domosfera.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz